27 Aralık 2015 Pazar

31. YAŞIMI NE YAPTIM? (Birinci Bölüm)



İstatistik manyaklığım yeni bilgisayarımın Windows uyumsuzluğu nedeniyle sekteye uğramışken, ben de vazgeçeyim kötü huylarımdan dedim ama meğer herkes bu yazıyı bekliyormuş. Peki, yazalım.

31. yaşımı ne yaptığımın çok basit bir cevabı var: Harcadım. Tamamını hem de. Bir yıl boyunca tek yaptığım, bedenimle ilgilenmek oldu.

31. yaşıma, bundan sonraki birçok yaşıma gireceğim İstanbul’da girdim. Evin bitmez tadilatları arasında, tavanı boyanan mutfakta aile kahvaltısı yapıp AVM gezdikten sonra en sevdiğim kişilerle Michelin yıldızlı bir restoranda yemek ve pasta ritüeli yaşadım. Evde çay içerek biten gün, evde çay içerek biten bir gündü işte.

Ertesi gün bir iş teklifi aldım ve reddettim. Yürüme engelli biriyle çıktım. Üç gün sonra resmi evraklarda İstanbullu oldum. Her hafta Maraş-İstanbul mekik dokudum. Bilgisayarımı sattım, bir kez daha ve hayatımda son kez kazıklandım. Her gün biriyle yatmaya başladım. Aralarda arkadaşlarımı gördüm. Maraş’ta işyeri hekimi, Adana’da sinema yazarı, İstanbul’da playboydum. Aile Hekimi olmaya karar verdim, ilk Schengen’imi aldım, The Matrix serisini baştan izledim. Hoşlaşmadığım insanlarla pastanelerde oturdum ve o küçük Anadolu şehrindeki günlerimin bitmesini bekledim.

10.10.2014 tarihinde İstanbul trafiğine bir otomobil daha ekledim, ertesi gün Filmekimi başladı. En sıkıldığım festival oldu çünkü dışarıda değil evde olmak istiyordum. Aynı hafta Aile Hekimi sıfatıyla işe başladım, sosyal böcek oldum, bir spor salonuna düzenli gitmeye başladım. Arkadaşımın bir yıl sonraki doğum günü için planlar yapıyordum çünkü artık her şey mükemmel olmak zorundaydı ama ne var ki Gone Girl izlerken bile kopya sekiz kez bozulabiliyordu işte. Ben yanımda olduğum sürece mükemmel diye bir şey yoktu.

Göksel ve Model konserlerinden underground tiyatro oyunlarına davetiye yağdı. İstanbul’da etkinliklere katılmak için tek yapman gereken yerinden kalkmaktı. İlk kez Broadway müzikali izledim ve çok geçmeden sayıyı üçe yükselttim. 7/24 dostlarımla yedim içtim, aralarda doğru insanı bulmak için seviştim.

Amsterdam, Köln, Lüksemburg, Paris, Brugge, Brüksel, Lille ve Charleoi gezisi yaptım. Yeni telefon alıp eskisini ablama hediye ettim. Evimi arzuladığım elektroniklerle süsledim. Anneli beş ay boyunca kafamı diziden filme vurdum.


Yeni yıla yeni bir defterle girdim, 8 yıllık aşkın alışkanlıklarıyla daha fazla devam edemezdim. Yediğim bokları saymaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...